Pomoc

https://beta.teetres.com/public/static/pomoc.jpg

1) Ile dni czeka się na zamówienie?

    Czas, w jakim wyślemy Twoje zamówienie to od 1 do 5 dni roboczych (zamówienia z produktami typu full print od 3 do 7 dni roboczych) od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia.

2) Ile czasu trwa dostawa po nadaniu?

    Przesyłki kurierskie docierają w 98% następnego dnia roboczego. Przesyłki paczkomatowe docierają w ciągu 1-2 dni roboczych do Paczkomatu docelowego.

3) Jakie są dostępne formy wysyłki?

    Na terenie Polski oferujemy dwie formy dostawy :

    - Przesyłka kurierska firmą Inpost bezpośrednio pod wskazany adres,

    - Przesyłka do wskazanego Paczkomatu.

    Wysyłka za granicę następuje poprzez Pocztę Polską.

4) Czy ludzie mieszkający poza granicami Polski też mogą zamawiać?

    Tak, obsługujemy również zamówienia złożone przez klientów spoza granicy Polski. Koszty wysyłki powinny wyświetlić się Tobie w koszyku.

5) Czy mogę zwrócić zamówiony produkt w przypadku niezgodności rozmiaru/koloru?

    Tak, jesteśmy tylko ludźmi i nam również zdarzają się pomyłki za które przepraszamy. Jeśli otrzymasz błędny towar prosimy o kontakt pod adresem [email protected] wraz z numerem zamówienia i informacją co dokładnie otrzymałeś/aś.

6) Jak prać rzeczy z Waszego asortymentu żeby zachowały pierwotną postać?

    Najważniejsze jest pierwsze pranie, podczas którego nadruk scala się do końca z tkaniną. Szczegółowe instrukcje co do prania i konserwacji umieszczamy na metce dołączonej do towaru.

7) Jaką metodą wykonywane są nadruki?

    Nadruki na odzieży i innych produktach składających się z bawełny wykonujemy głównie metodą DTG - druku cyfrowego bezpośrednio na tkaninach. Dodatkowo niektóre wzory przygotowujemy również jako nadruki z folii flex lub sitodruku. Nadruki na kubkach, podkładkach, nerkach, torbach itd to najczęściej nadruki wykonane metodą sublimacji.

8) Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

    Tak, jest możliwy odbiór osobisty od pon-pt w godzinach 7-15 w siedzibie Naszej firmy która znajduję się w Bolszewie przy ulicy Chłopskiej 20

9) W jaki sposób można zmienić lub anulować zamówienie?

    W celu wprowadzenia zmian w zamówieniu prosimy o kontakt pod adresem [email protected] wraz z numerem zamówienia, którego dotyczą zmiany.

10) Czy mogę przekierować moją przesyłkę kurierską do Paczkomatu?

    Tak, istnieje taka możliwość jeśli nie wybrałeś/aś przesyłki pobraniowej.

https://beta.teetres.com/public/static/stopka.jpg